Rundtur hos Armani

Publicerat 2009-12-01 10:05:59
Idag var det dags för Eric att se stan ! Vi följde Robin som ändå skulle till skolan & sen bar det av till Myer & Davis Jones där vi hälsade på Hayley & Stacey & jag hämtade upp lite smink & hudvård - det behövdes ! Eric fick även en surfingbräda av Hayley som han ska hämta upp innan han drar sig vidare mot Perth - chockad men tacksam tackade han :)

Vi tog en ganska snabb rundtur innan vi åkte hem & slängde oss framför tv:n där vi sov ett tag. Nu är Robin hemma igen & det är dags för mat - jag är hungrig som en varg ! (som om vargar skulle vara mer hungriga än andra djur?!).

Nu ska jag hjälpa min lillasyster med lite läxor - märks det att jag saknar plugget?



Love, M <3

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!