Vad är jag? Väderkanalen?

Publicerat 2009-12-25 08:21:40
Nu blev det visst ett till inlägg om vädret, men för några minuter sedan så forsade regnet ner. Det var som om någon hade en stor hink som hälldes över. Tokigt.
Det blev översvämningar in på balkonger, entréer, ingångar - you name it! Mysigt är det iallafall & jag fick ju min regniga jul detta året igen !
Regnet förföljer mig - detta året har det nämligen snö hemma & det är första året jag inte är hemma. Suck.
Hoppas ni haft en bra jul iallafall & nästa år ska jag åka till norra Norge för att få snö på julafton. Men jag antar att de kommer göra ett undantag & ha regn iallafall ...
Nu ska det tittas på julfilmer ! Grinchen & Elf måste ju ses idag iallafall ...

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!