Studenter 2009;

Publicerat 2009-06-08 00:08:34

Jag hade så fruktansvärt roligt på student-festerna hos Martina & Elin att det var galet !
Roligast var ju när Martina skrämde alla barnen genom att stappla in som ett fyllo hemma. Det var knappt att dom vågade säga hej efter det ...
Tack för en underbar kväll tjejer !

Blev så otroligt sugen på att testa på Sims 3 idag att jag nästan skämdes över mig själv .
19 år & sims ? Passar väl inte riktigt ihop.
Men som Peter Pan klart & tydligt visar; man ska vara barn så länge man kan !
Jag ska följa hans exempel & köpa mig spelet imorgon iallafall. Bara för att testa. Sen att jag antagligen kommer fastna är en annan femma ...

Nu ska jag sussa tror jag. Är helt slut efter helgen som varit. På fredag bär det av till Kroatien. Förutom packningen & att jag inte kan vara med Robin så är det nog det bästa som kan hända för tillfället. Jag behöver semester. Komma bort lite. Och till solen. Jag älskar värmen.



(är den inte super fin ? buketten jag gav till Martina var höjdpunkten. var så otroligt nöjd när jag köpt den. det syns inte här, men i de gröna långa stråna så sitter det små rosa pärlor. så vackert!)


 



(sa jag att hon drack en del eller ?)



Nu somnar jag ! Puss !

Love, M <3


Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!