I'm not a christmas staff, am I?

Publicerat 2009-10-27 09:01:19
Nu sitter jag här & fryser riktigt ordentligt. Tror jag har åkt på någon förkylning av något slag, och där också lite feber förmodligen.

Dagen på jobbet gick iallafall bra & nu blir det 100% jobb i ett par dagar. Förhoppningsvis är jag ledig nu på Söndag, men annars sprutar jag parfymer som en galning fram tills nästa lördag, haha!
Ska på en intervju imorgon också, men jag vet inte om den känns så viktig. Den är ju mest för christmas staff & det vill jag ju inte bli. Jag hade tänkt stanna längre än så.

Jag ska gå & försöka mig på en kopp kaffe där ute - te vet inte den här familjen vad det är.

Ha en fortsatt bra dag!

(Har hittat Robin's morgonrock som automatiskt tillfaller mig när jag blir sjuk. Ibland är det tok-bra att vara tjej, ynklig & sjuk...)

Love, M <3

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!