Jag vill unna mig !

Publicerat 2010-04-11 06:53:56
Haha, ibland när det kommer till kost & träning så tänker jag inte riktigt som man ska kanske. Äter jag något onyttigt så gör jag allt för att få det att låta så nyttigt som möjligt;

- "Men Robin, det här brödet innehåller ju 65 g kolhydrater, men bara 15 g socker. Eftersom det innehåller russin så är det ju mestadels därifrån sockret kommer, eller hur?"
- "Det kan nog stämma, men det är ju fortfarande 65 g kolhydrater Malin."
- "Men man måste ju kunna unna sig kolydrater ändå !"
- "Du får unna dig hur mycket du vill, det är du som har sagt att du inte vill äta så mycket kolhydrater, inte jag."
- "Men tycker du att jag ska köpa brödet?"
- "Malin, gör vad du vill."


Jag hatar när jag inte får höra att något jag vill vara nyttigt ska vara nyttigt. Jag unnar mig iallafall & brödet åkte med hem iallafall :) & gott var det !

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!