Jag är värd min trötthet

Publicerat 2010-08-25 19:20:22
Hur skriver man egentligen att man suckar högt samtidigt som man vill uttrycka sin trötthet ?

Jag var alltså uppe 5:30 imorse & tog bussen 45 minuter senare. 7:45 var jag på mitt första jobb & slösade de timmarna fram till 1:30 innan jag drog vidare till nästa. Robin var snäll & hämtade mig, men mitt stressade hjärta har nog inte riktigt kommit ikapp ännu. Nästa jobb började klockan 2 & höll på till klockan 6. Nu - 1 h 20 min - är jag hemma & tycker själv att jag är värd att sitta här framför datorn & 2 ½ Men på tv med min kopp te. Nu ska här njutas. Imorgon bitti är det upp tidigt igen som gäller - jag & Kattis ska tänja på musklerna innan kursen börjar :) Jag längtar redan ! Kram !

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!