Mamma Coach

Publicerat 2010-08-23 20:41:48
Äntligen hemma !

Efter en dryg 3 km promenad i rugg & regn så är vi hemma i värmen. Mamma står i köket & lagar den berömda fisksoppan som jag har saknat så, medan jag & syster sitter klistrade framför Fångarna på Fortet - det känns som om man är 10 år igen, haha !

Men allt det goda brukar ha sina begränsningar, & snart sätter jag mig framför böckerna igen - pluggandet tar inte slut förrän på söndag & det är ju bara att stå ut :) Imorgon jobbar jag 08-18 - tur att man har en mamma som är coach & ser det från den ljusa sidan varje gång - för hur många gånger vill man jobba 10 timmar egentligen ? Nu ser jag fram emot det lite grann iallafall, känner bara att jag behöver lite sömn först. Ikväll blir en tidig kväll & jag kommer nog dra mig till sängs redan vid halv 10, det är ju bara att vänta & se :)

Vi hörs imorgon ! Puss & Kram skumbanan !

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!