Moooorgon

Publicerat 2010-08-12 08:20:59
God morgon !

Det är en härlig, frisk & dimmig morgon jag vaknade upp till idag & den kunde inte starta bättre än med 40 min promenad/löpning. Det är inte klokt vad min kondition har försämrats under de veckorna jag hade ont i höften & behövde vila - men nu är den på god väg uppåt igen :)

Jag har inte börjat äta någonting än - men till frukost väntar 1 ägg, fiberhavregrynsgröt med psyllium- och linfrön, lite sylt & mjölk :) Mumma ! Jag funderar dock på att byta ut varm gröt mot kall fil med havregryn i istället ... Hrrrmmmm ...

Om en timme åker jag & mamma till banken medans Robin åker på intervju. Jag vet inte vems dag som börjar bäst :) Kram !

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!