Nya hönökakan

Publicerat 2010-08-19 05:51:47
God morgon !

Mina ben gör oooont. Det känns som om dagen igår avslutades med ett maraton lopp & att jag glömde stretcha - men riktigt så duktig var jag inte :) Jag satt nämligen i soffan & åt en av hönökaks-tillverkarnas nya bröd: runda hönökakor som bland annat kommer i GI-form. Dessa var en stor hit & jag kommer nog aldrig köpa en vanlig hönökaka igen. Det blev iallafall 1 hönökaka, lite flingor, 1 persika & ett glas oboy. Åh, det var länge sen !

Det är blött & ruggigt ute men tanken är att jag nu ska ta tag i mig själv & ta en morgonpromenad. Det var ett tag sedan nu & jag känner riktigt hur jag har slappat till mig. Nog för att jag har haft mycket att göra ...

Idag börjar jag min kurs ! Kanske hinner skriva ett snabbt inlägg innan jag drar iväg - annars hörs vi när jag kommer hem. Måste hinna skaffa mig ett block också - vart gör man det i Göteborg innan 9 en morgon ? Kram !

Brödet påminner väldigt mycket om det här - just med fröna & sånt i - men jag kunde inte hitta någon bild på det. Ska ta en på både mackan & förpackningen när jag äter frukost sen :)

Recept // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!