Raw Food Mat

Publicerat 2010-08-06 09:00:37
God morgon !

Nu ligger 1 ägg & fiberhavregryn med goji-bär, banan, psylliumfrön & linfrön gott i magen - man blir bra mätt måste jag säga !

Här öööser regnet ner & jag blir snart upphämtad av mamma för att följa med henne till kontoret. Då kanske jag kan få lite jobbsökande gjort & samtidigt få lite braiga tips från mamma :)

Ikväll är det för övrigt min tur att fixa middagen. Robin kommer inte med några förslag själv så jag funderar på att göra ett riktigt grovt Raw-food recept så att han ångrar sig lite, hihi :) Sen ska det bakas också ! Mumma !
Någon som har något tips på en god middag ? Inte tacos, köttbullar med makaroner eller någon annan vanlig maträtt - jag har inget emot att tillbringa lite tid i köket & gör gärna det lilla extra som behövs :)

Nu tutar bilen ! Kram på er !

Jag är väldigt, väldigt säker på att Robin aldrig skulle trycka i sig det här. Så vad ville du ha till middag nu igen, älskling ?

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!