Stuvad ondska

Publicerat 2010-08-20 19:53:33
Nu hade jag nog inte varit lärarens favorit elev, haha ! Efter en heldagsprat om olika fetter & 'tillgjord' mat så sitter jag här med stuvade makaroner med falukorv. Gott är det iallafall & det är mycket det kost handlar om också - du ska iallafall vara medveten, bara det är en bra början.

Imorse vaknade jag 5:30 & var ute från lägenheten 6:15. Åkte in & var på SATS (där utbildningen pågår) 7:30. Satte igång & tränade direkt. Efter en timmes pass duschade jag & sprang för att köpa frukost. Jag var tillbaka strax före 9 & avnjöt denna otroligt goda smörgås under tiden vi körde en genomgång av gårdagen. Det har varit en härlig dag & det är inte klokt vad mycket vi lär oss varje sekund. Ett stort plus är att det inte bara är gammal skåpmat utan att man faktiskt lär sig vad man kan, fast på en bra mycket djupare nivå.

Fick även ett samtal under utbildningen & till mig ringde en trevlig tjej som berättade att jag fått ett till jobb. Hurra ! Mer pengar, mer kul. Detta ska firas med naturgodis. Tror jag, haha !

Då frukosten blev lite snabb take-away så har jag tyvärr ingen bild idag, men här kommer lite falukorv & makaroner - gott, gott, gott ! Kram !


Kost // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!