En fin mamma på ett fint hotell

Publicerat 2010-12-10 04:28:55
Yes, box - jag är redan uppe ! Klockan 4 vaknade jag av mig själv & var hyfsat pigg att jag bestämde mig för att gå upp. Det är inte klokt - jag sov ju bara 5-5½ timme, eller ? 
Fast sen har ju jag en tendens att vakna ungefär 17 timmar innan jag borde när jag ska någonstans ..


Nu måste jag säga att jag är lite avis på mamman min. Hon ska gå på Olof Röhlander's årliga julfest ('vem är Olof Röhlander?' - har ni inte hört talas om honom borde ni hålla munnen stängd & titta runt lite på internet ;) - speciellt om man är tjej; både han & Mikael Södermalm har varit med i ETT ANTAL tjej- och sporttidningar .. ) & bo på lyxhotell. Hotellet + tågbiljetten fick hon av mig, mormor & Louise i julklapp & jag tror det var det bästa vi kunde komma på nu när julfesten kom så tätt inpå julen :) Fast nu har hon tackat oss så många gånger att jag börjar tro att det är det enda vi pratar om nuförtiden ...

Hursomhelst så är jag avundsjuk. Riktigt avundsjuk. Jag vill också ! Inte nog med att hon får åka tåg (jag har någon fetisch på att åka långväga med tåg - speciellt 'fina' tåg som x2000), hon får gratis frukost på tåget, bli uppassad på hotellet, bo på ett grymt fint hotell på Södermalm där också festen ska vara, hon ska få gå på kändiskalas OCH hon ska få åka till Stockholm. Nej, då - no hard feelings.

Jaha, mamma - du kan väl slänga en tanke på mig iallafall :) Nu ska jag hem & väcka dig & sen åker vi in till stan & mot tåget !

Vi hörs senare gott folk - när jag kommer hem är nog risken dock stor att jag sover ett par timmar - men senare iallafall :) Kram !

Allmänt // 1 kommentarer




Susanne

Jadu Malin! Nu skall mamma lyxa till sig över helgen och träffa trevligt folk och ha skoj - fast det är klart - hoppas tåget går mot Stockholm i snöyran och inte söderut ;)

Tack familjen för att ni är bäst och tack Malin för att du ordat allt åt mig. Du är bäst!! Nästa gång skall jag säga till Olof att du skall med <3

2010-12-10 04:45:16



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!