Kvinnor Mår Bäst Av Överraskningar

Publicerat 2010-12-19 12:47:23
Gääässsp !

Att bli överraskad med något av det godaste jag någonsin ätit & till detta dricka ett utsökt vin, tog fullständigt kål på mig, haha ! Vi vaknade 9:30 idag vilket är för oss väldigt sent, samtidigt som jag tror att ett par extra timmar hade varit väl behövt ..

Hursomhelst, gårdagens middag var - som ni säkert förstått vid det här laget - helt fantastisk ! Baconlindad fläskfié & till detta en super mumsig potatisgratäng som jag blev väldigt svag för (& väldigt, väldigt mätt efter många portioner..). Efter de första tuggorna trodde jag att Robin lagat potatisgratänger många gånger innan i sina dar´, men det visade sig vara den första. Ordet lögn klingar gott i min öron ..

Efter middagen la vi oss i sängen & kollade på Schindler's List - en film jag aldrig sett förut (inga kommentarer, tack !) men som visade sig vara fruktansvärt bra ! Då filmen är cirka 100 timmar lång så har vi sparat halva tills ikväll också - när jag trodde den började lida mot sitt slut så var vi bara 1/3 in i filmen ..

Nu ska jag tagga till lite innan jag & syster åker till gymmet för ett 1½ timmes pass; 45 min skivstång & 45 min spinning - den där potatisgratängen var nog en bra uppladdning, trots allt .. ;)


Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!