Underbara dag !

Publicerat 2010-02-06 10:03:16
Bara så att jag inte glömmer: vi ska till sSs idag ! Robin ville att jag skulle nämna det :) Det är ju det där underbara steak-huset som påminner mycket om TexasLonghorn - fast mycket bättre !
Martina kom hit imorse !! Hon har legat & sovit hela dagen medans jag har jobbat & resten av familjen har utforskat den finare delen av staden (och ätit glass, men det ville de knappt nämna ... ). Vi har varnat henne så att hon är vaken hela natten kommer vara hennes eget fel :) Haha ! Slog man inte en klubba i huvudet förr i tiden ? Det får vi nog testa ...
Imorse hade vi även världens godaste frukost (efter pannkakor då såklart!) ! Den bestod av färskt bröd, ost, salami, gurka, tomat, kaffe, juice & JORDGUBBAR !



Nu måste vi sticka !!


Allmänt // 1 kommentarer




Mamma Sus

Ha det så skoj allihop - semesterfirare som boende :)

Hälsar vi och Challe!

Kram Kram!

2010-02-08 21:05:59



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!