2 min inlagg !

Publicerat 2010-01-27 01:55:19
Oj, ett inlagg pa mindre an 3 minuter (sitter nere i lobbyn & internetet tar snart slut ... hoppas vi snart far varat eget!!) !
Vi har fatt varan lagenhet nu - jag stormtrivs & det kommer kannas riktigt jobbigt att fa ge den till nagon annan om ett halvar haha ! Jag ska nog kopa den & lata den sta tom tills jag kommer tillbaka ...
Lagenheten ligger precis vid floden & utsikten ar fantastisk ! Solen lyser upp hela lagenheten pa morgonen & det kanns som om man kommer vara pa semester ett tag framover :)
Robin ar bast pa att hitta lagenheter - sa enkelt ar det :)

Jaha, det var ett langt inlagg, men nu dor internetet :( Ska hinna bestalla frisor tid inann jobbet & jag har fatt en personlig tranare ! PUSS HEJ !
Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!