Allting händer nu

Publicerat 2010-01-17 01:40:39
God morgon !

Idag är det söndag & också min 7:e arbetsdag den här veckan - jag måste ta tag i det där att faktiskt få ledigt helgerna iallafall, jag skulle gissa på att pengarna lockar ganska mycket dock ...

Efter söndag kommer måndag & det är dags för en 7 dagars arbetsvecka igen - blir nästan lite nyfiken på hur kommande veckan ser ut ...
Dock har jag väldigt bra nyheter som bara mamma, Louise & Robin vet om än så länge, inget är ju bestämt så alla andra får veta senare :)

Men vet ni vad?! PÅ SÖNDAG FLYTTAR VI! Tack gode gud för det. Vi flyttar från denna hålan & in till centrala stan. Vi har fått en toppen lägenhet som ligger 50 meter från floden så utsikten är det inget fel på :) Hyran är billigare, då ingår även elektricitet, plus att Fitness First (vårat gym) ligger precis runt hörnet - nu får vi ju gå 10-15 minuter för att komma dit. Allting kommer vara så mycket bättre ! Men det bästa av allt: vi slipper dela med några koreaner & en schizofren australiensare ! 10 points !

Nu ska det göras pannkakor & sen ska jag iväg till jobbet ! Ha en toppen dag !

Syns det att de är svenskar eller ? Herregud, stackars Tilda som fick stå ut säger jag bara ... haha . (bilden är även snodd från hennes blogg - jag skulle aldrig kunna ta en så het bild själv så ;) )

Allmänt // 1 kommentarer




Cassandra

Var i Australien bor du :) ? Brisbane eller Sydney? :)




Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!