Happy New Year part 2

Publicerat 2010-01-03 07:11:52
Jag veeet, jag har inte bloggat sen nyår. Det har faktiskt sina anledningar; jag har jobbat. Väldigt mycket & har helt enkelt inte orkat sätta mig vid datorn för att trycka på tangenterna klockan 12 på natten. Ganska bra anledning ändå va? Ni hade inte heller orkat ...

På nyår stängde vi iallafall Vapiano tidigare - det säger väl sig självt att det inte är mycket folk där då eller? Många var där till 9 tiden, men började sig sedan dra sig för att kolla på barnfyverkerierna som skulle börja tidigare.
Efter jobbet gick jag till Nikita tillsammans med två arbetskamrater & för att träffa Robin. Vi satte oss på balkongen, öppnade vinflaskan & åt massa svenskt godis. Tack underbara mamma för allt godiset & julklapparna !!
Vi drog oss vid 1-tiden eftersom en viss Malin skulle börja klockan 10 dagen efter - KUL.

Batteriet på min kamera dog efter 3 sekunder på kvällen så det blev väldigt få bilder, men jag slänger upp några suddiga ändå.

Idag ska jag & Robin ha myskväll, så jag ska snart börja med tacosen :) Åh, va gott !

Ps. Robin vann 500 kr på NHL idag, det aset. Jag vinner aldrig - kanske kan ha med att göra att jag alltid chansar & inte kan något om lagen? Jaja, bara det blir en fin present iallafall :) Haha !


Ett stycke nyårstrött Nikita


Ser ni hur högt upp vi är? 33:e våningen gav ganska bra utsikt på nyår...

SVENSKT GODIS !! Kay Pollak är min nya idol. Hans bok är helt underbar. Kommer nog ha hunnit läst den ett par gånger innan vi kommer hem igen... För övrigt finns det EN enda stycke påse med skumtomtar kvar - så efterlängtat var godiset ! Thanks mami !


Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!