Pojkvänner & BH:ar

Publicerat 2010-01-08 01:27:10
God morgon !!

Nu har jag hunnit träna, duscha, sminka mig & äta - kvar är dock kläderna & tänderna, haha ! (nej, jag sitter inte naken, men vill inte gå till jobbet i pyjamas!)

Jag har ett ganska långt pass på jobbet idag, men när jag kommer hem så ska vi ha pojk-flickväns-kväll så det blir ostbricka, mörk choklad, film & massa pussar :) Mer än så har vi inte bestämt - skönt !
Sen är jag ledig heeela helgen, vilket betyder att vi kanske kan åka på någon utflykt innan Robin börjar skolan igen på måndag :)

Just det ! När jag stod ute i köket & gjorde gröt så kikade jag in i sovrummet en snabbis. Då har Robin lagt sig på sängen med min bh liggandes över brösten. Det där med att han är väldigt feminin stämmer iallafall. Herregud ...

And off we go ! Ha en bra dag !

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!