När det inte blir som man tänkt sig

Publicerat 2010-06-23 00:35:57
God morgon !

Ni vet när man är inställd på en sak som man verkligen tycker ska bli härligt, & sen så ändras det - hur sur blir man inte då ?

Idag hade jag verkligen hoppats på fint väder eftersom det har varit soligt 2 dagar i rad nu, men vad vaknar jag upp till ? Regn. Såklart. Jag hoppades på att det skulle börja regna igår eftermiddag eftersom tjocka moln la sig över himlen, men det slutade med att jag låg ute på en bänk (som en lodis) & solade.

Så just nu går jag alltså ute, med stekande sol, i linne & träningsbyxor genom parken & bara njuter - i mina tankar. Men jag tänker inte ge upp ! Jag ska ta mig till gymmet som ligger 2 min härifrån & använde mig av dagens moderniteter. Hon som kom på the trendmill var nog den smartaste i världen - & ja, det måste ha varit en tjej, hon var ju den smartaste.

Nu börjar jag sakta men säkert få en liten hungerkänsla i magen men jag vill ha tränat först - alltid skönt att sätta sig vid köksbordet helt slut i kroppen & få i sig en härlig frukost ! Mums !

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!