Okej, vadå, tog solen semester nu eller ?

Publicerat 2010-03-03 00:06:32
God morgon !

Ja, det kan man verkligen säga! Trots att jag var jätte trött imorse & somnade om flera gånger innan jag tog mig upp, så är jag pigg & alert nu. Får bara hoppas att det håller i sig länge idag.

På schemat idag står det jobb mellan 11-14.15 - världens kortaste skift & det tackar vi för, det är mycket som behöver göras här hemma idag. Om det har slutat regna så går jag till affären efteråt & handlar lite gott att äta tills ikväll - vårat kylskåp är tomt. Finns inget ätbart om du inte räknar med smör ... Som nummer 3 på schemat står tvättning - någon som har lust att göra detta åt mig ? Finns absolut inget tråkigare men det måste bli gjort.
Sist på schemat står träning & sen slappa. Jag orkar helt enkelt inte ägna mig åt mail & annat tråkigt idag.

Regnet öser ner i Brisbane. Jag ser knappt 10 meter bort. Underbart.

Fick en plötslig längtan efter mitt långa, långa hår. Nåja, det växer fort !

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!