Tråkighets-tips

Publicerat 2010-03-24 07:24:20
Efter att ha gått upp 6 imorse igen så behövdes det en tupplur här på eftermiddagen innan jag åker iväg till jobb nummer två. Jag passar verkligen på att jobba så mycket som möjligt nu eftersom jag bara har anställning till början av juni - så mycket jobb nu, mer att spendera i New York, haha !

Ni vet hur jobbigt det är att gå i en mataffär när man är hungrig - man blir ju sugen på precis allt & pizza låter plötsligt så himla lätt ! Men idag tror jag att jag hittade den perfekta middagen för mig & Robin ikväll; pitabröd med kyckling i. Ungefär lite som Burito. Jag börjar bli lite hungrig nu & mannen i huset är inte hemma förräns strax efter 5. Jag är rastlös & då är ju mat det bästa som finns - farlig fälla ! Får se till att ta mig i kragen & göra något så att tiden går fort. Vad gör ni när tiden går långsamt men det är för lite tid för att egentligen kunna ta sig utanför dörren ?



Allmänt // 1 kommentarer




Mamma Sus

Mums vad gott det ser ut. Vad duktig du är! Som sagt, "Vägen till mannens hjärta går via magen" - är det så man brukar säga :)?

Angående TIDEN - ta vara på att du har EGENTID!

Puss & Kram

Mamma Sus

2010-03-25 20:06:59



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!