KesoKaka

Publicerat 2010-11-30 10:41:48
Haha, jag känner att jag har kommit långt vad gäller att komma iväg hem till mamma, men jag har en tendens att bli fångad av nya recept/kost idéer att jag fastnade nu framför datorn.
Personligen älskar jag ostkaka - det är ju något av det godaste som finns. Med sylt ska det vara, inte grädde. Men så var jag inne på den här tjejens blogg & hittade någon som ser ut att vara i princip samma sak, men nyttigare för den som tränar eller behöver ha i sig mer protein :) Keso-kaka kallar hon den själv & jag ska absolut testa den ikväll ! Fy vad gott ! Tack för tipset ! :)

Recept // 1 kommentarer




SANAZ

Finns det kesokaka? Mums låter gott!

2010-12-03 00:55:12 http://sanaz.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!