Alice - Idol vinnaren 2010

Publicerat 2010-09-28 16:41:12
Ååååh, vilken underbar dag jag har haft ! Visst, jag har inte städat, dammsugit, diskat eller tvättat - men jag har haft en riktig ta-hand-om-mig-själv-dag.
Morgonen började ju som ni vet med en löprunda. 5 km avklarat, tjoho !

Sen bestämde jag mig för att fortsätta att njuta av denna soliga höstdag genom att ta på mig lite extra & ta mig ut på en promenad i Göteborg's vackrat Slottsskog. Det blev raska kliv förbi djuren & sen gick jag från Linné hela vägen till Centralstationen. Rundan blev ungefär 7 km sammanlagt. Solen har varit framme hela dagen & så har mitt humör ! Jag är fortfarande pigg & ska iväg för att fixa en sak till mamma - små saker gör henne så glad :)

Ikväll blir det Idol & då ska min arbetskamrats syster vara med. Ingen har väl missat Alice ? Får jag gissa så kammar hon hem allting ...

Tjohej så länge ! (Ja, jag känner mig som en riktig tönt just nu så det passade bra med ett töntigt avslut, haha!)


Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!