Vem har buffé på jobbet ?

Publicerat 2010-09-18 06:51:25
Jag är uppe !

Klockan är 06:45 & jag sitter redan färdigfixad med min kopp kaffe & väntar på att mitt ägg ska koka färdigt. Klockan 10 äter vi frukost på jobbet så det känns onödigt att trycka i sig något mer nu innan.

Idag jobbar jag 08.00-16.00 vilket är en enligt mig super bra tid. Då får man ju tid att hinna umgås med nära & kära även på en lördagkväll :)
Jag har dock börjat inse att jag faktiskt gillar mitt jobb. Jag vet, lite skämmigt är det, men jag trivs faktiskt med de jag arbetar med & hela gemenskapen mellan oss anställda är fantastisk ! Att chefen har bestämt att vi ska ha frukostbuffé i personalrummet varje dag mellan 10-11 säger mycket bara det ... I like it !


Nu ska jag dra botten upp & sen sticker jag. Ha en toppen dag så hörs vi senare ! Kramelikram !

Det ser faktiskt ut ungefär så här. Frukostbuffén alltså. Mycket att välja på om man säger så :)

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!