Bra Dag ,.

Publicerat 2011-08-06 08:40:29
God morgon !

Åh, det känns verkligen i hela kroppen att den fick mer till middag igår än vad den  behövde, haha. Jag åt allt som kom i min närhet; frukter, naturgodis, hemmagjord kladdis & finn crisps. Dessa älskade finn crisps .. Men no shame som man brukar säga ! Det känns nu som om jag kommer kunna springa en mil i mina skor & ge järnet på gymmet om en stund ! Inget ont som inte för något gott med sig .. !

Så det står löpning & vikter på schemat idag ! Första träningspasset på gym sen i söndags - jobbet & sömn har varit prio numero uno denna veckan. Men nu blir jag ledig i 5 dagar på raken & kommer bo på gymmet så mycket som möjligt.
Mer än träning ska vi också ta oss till Go Kart banan - jag som aldrig kört dessa bilar innan kommer få hjärtstillestånd .. Hur ska man bära sig åt ?

Vad ska ni göra denna helgen ? Vi funderade ju som sagt på att åka kanot/kajak , men vädret verkar vara starkt emot denna idé tyvärr ..

Nu ska jag ta mig an rundan ! Ha en härlig lördag !

Grädden är gjord på hälften 20% Visp, hälften turkisk yoghurt & sen lite vaniljsocker på det ! Yummi !

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!