I've Lost The Egg ,.

Publicerat 2011-08-07 11:48:21
Hur kunde jag glömma av att köpa ägg igår ? Jag är i chock. Är det något jag måste ha till frukost så är det ägg. & idag fick jag inte det. Visserligen bor vi 100 meter max från en affär - men då var skadan redan skedd & jag var hungrig. Äggmacka till mellis , någon ?

Nu bär det av mot närmsta affär för att få tag på ett TVÄTTSTÄLL. Torklina, torkställa - you name it ! Jag måste nästan fota vårat nuvarande sen. Den har tappat 3 av sina 5 trådar & ser inte mycket ut för världen. Vi får väl plats med 1 stor eller 2 små tröjor. Max.

Jag funderar på ett med blommor, eller fjärilar. Kanske Hello Kitty ? Annars får det bara bli ett vanligt vitt. Eller en torktumlare.

Ha en skön fortsatt dag ! säger jag. Trevlig som jag är.

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!