Känslan Att Komma Hem Efter En Fruktansvärt Bra Helg

Publicerat 2011-02-28 12:51:14
Ja, jag är hemma, bara väldigt överväldigad & för seg i kolan för att ha orkat skriva antar jag :)
Vi hade en underbar och helt fantastisk helg & vi har nog sett så mycket by walk som man någonsin skulle kunna tror jag. Med värk i benen kröp vi på kvällarna ner i sängen & bara njöt. Det jobbiga är när man kommer hem, för har man haft det så bra så blir man som jag är nu; trött, omotiverad & huvudet skriker efter nya upplevelser. Jag vill se mer, upptäcka mer & ha en lika bra helg som den som var. Ska man kanske boka något så att man har någonting nytt att se fram emot ... ? Vart skulle nästa resa bli ?

Här kommer det 2 bilder från London iallafall, & en från min frukost buffé när mormor & mamma kom över imorse. Kan vi inte komma till hotellfrukosten så får får den komma till oss istället antar jag :) Mer bilder kommer senare, nu ska det jobbas.

Min underbara mamma & syster. Tack för en underbar resa ! Kom ihåg att aldrig underskatta era nära & kära - mina var ju helt okej trots allt ;D ! Fy vad jag älskar dom !

Plock, musli, rågfras, yoghurt, fil, mjölk, juice, bröd... Gott var det & jag är fortfarande proppmätt- snart 4 timmar senare !

Resor // 1 kommentarer




Tildazinha

Var lik din syster är dig Malin! Gött att ni hade en härlig helg, jag kollar gärna in fler foton om du vill lägga upp ;) Är såå sugen på att åka till London, har ju aldrig ens varit där! Utom på flygplatsen men det räknar jag inte riktigt. Är det bra med dig annars?




Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!