Livets Första Pangasius

Publicerat 2011-02-08 18:24:58
Så, bilden är inte 100 % & tagen med mobil, men det förändrar inte innehållet. Ikväll blev det mat-paj hos mamma, men det betyder inte att jag tar ett steg bort från spisen; Robban behövde ju fortfarande mat. Så jag passade på att ta fram pangsiusfilén som legat i frysen ett tag nu. 2 filéer i en form, pressa 1 hel citron över (behåll 2 klyftor till maten), lägg de pressade bitarna på fisken, salta, peppra & in i ugnen ca 15 minuter på 200 grader.
Till detta serveras en kall sås gjord på creime fraiche, majonäs, röd lök, salt, saltgurka & citron. Potatismoset täcker kolhydratsdelen.
Jag har själv aldrig ätit pangasiusfilé så Robin får helt enkelt bli testperson :) Kram !

Recept // 1 kommentarer




Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-02-09 00:26:07 http://millahoman.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!