Svensson-Svensson Påväg

Publicerat 2011-02-25 07:54:48
Om ni tänker er en äkta Svensson-familj, där det ska ut & resas, packning pågår & det är snart dags att sätta sig i bilen & köra i il-fart mot flygplatsen. Där alla ropar & fråga om man packat tandborste, har passet i fickan & många ombyten om-ifall-att.


Då förstår ni hur jag har det nu. Jag ska strax över till mamma & där råder det fullständig kaos. Jag har på senare år lärt mig att vara ganska lugn vad kommer till att resa. Det enda jag inte skulle vilja glömma är pass, pengar, p-piller & mobilen. Annars så klarar man sig ju ganska så fint, eller hur ? Det säger ju sig själv :)

Hursomhelst, jag tror att jag har fått med allt nu. Jag har ansvaret för alla biljetterna denna gången, så dom får jag absolut inte glömma. Men de ligger redan i väskan. Magen ropar efter mat så nu är det dags att gå hem med piskan till mamma & se till att vi kommer iväg. Åh, härliga London. Nu kommer vi.

Resor // 1 kommentarer




Mr. X

VA? P-piller? Lilla tös, något du vill förklara?

2011-02-26 11:11:15



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!