Att Sova Själv Måste Väl Ändå Slå Det Mest ?

Publicerat 2011-01-05 07:17:33
God morgon !

Så, Robin har åkt till Berlin i några dagar nu & jag har sovit som en platt padda. Jag avskyr att sova själv & gick därför hem & hämtade Challe igår kväll - att få sova bredvid honom gör mycket :) Dock kvarstår det faktum att jag redan saknar Robin & älskar min chef för att jag ska få jobba fulla dagar tills min käraste kommer tillbaka.

Så ja, som sagt - idag ska det jobbas. Funderar även på att köra ett träningspass efter jobbet en stund också innan jag kommer hem för att falla platt i sängen. Förresten, kommer ni ihåg skagen-nudlarna jag nämnde igår ? Så OTROLIGT goda - jag måste lägga upp receptet & bilder .. Just nu ligger iPhone sladden så långt ifrån mig så ni får bilderna senare ;) Ha nu en super dag & många tankar till Robin & Jonte som ska upptäcka Berlin för första gången :) Kram !

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!