Don't Say No To A Beauty Like This

Publicerat 2011-01-27 10:14:11
God morgon !

Morgon rundan avklarad - idag blev det bara 5 km eftersom det var så kallt ute & jag kände direkt att jag inte hade tillräckligt på mig - som dubbla öronmuffar till exempel ..

Igår bestämde jag mig för att riktigt njuta av solskenet genom att ta mig en promenad ner till vattnet & mata fåglarna med torrt bröd som legat hemma & blivit oanvänt. En otroligt fin dag & jag kände mig som ny när jag kom in igen.

Nu har jag precis duschat & gjort iordning min otroligt inbjudande lunch - nu kommer jag ta rast så fort jag kommer till jobbet, haha ! Ha en bra dag ! Ps. Ska även se om jag kanske hinner lägga in bröd-receptet innan jag går - vad sägs om det ?




Vem skulle kunna säga nej till den här skönheten ? Serveras idag med quinoa :)

Här vill jag även passa på att slå ett hårt slag för den underbara kiwin ! Ät den med skal ! Det låter galet, äckligt & hårigt - men är rena motsatsen. Glöm bara inte att skölja den i vatten innan - vi vill ju inte ha i oss en massa besprutnings-snusk :)

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!