God Morgon - Var Det Inte Så ?

Publicerat 2011-01-11 04:59:44
God natt/morgon !

Först tänkte jag slänga iväg ett sms till mamma & skriva något i stil med "& vem är vaken först idag?! Ha!" men sen ångrade jag mig. Dels för att det skulle låta snobbigt & dels för att hon antagligen inte är vaken 4:30 en tisdagsmorgon ...

Men det är jag seni :) ! För igår kväll när jag skulle gå in på Step-passet så ringer mobilen & jag blev inkallad till jobb idag - med början klockan 6. & när självaste chefen ringer så kan man ju inte direkt säga nej ;)

Så här sitter jag; med kaffe i ena handen & keso med bär i andra & försöker peppa mig själv till att jag är inte trött. Trodde det skulle vara värre, men så fort ögonen rullar mot klockan så undrar jag vad sjutton jag gör uppe mitt i natten ...


Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!