Partille Cup.

Publicerat 2011-07-08 20:57:15
Vilken dag !

Strax innan 7 imorse knackade det försiktigt på dörren & på trappen satt mamma. Det är dags att bädda sa hon - det betyder att det är dags att få lite saker gjort & inte sova bort hela förmiddagen. Klockan 9 var vi sedan på väg in mot Partille Cup där det skulle spelas match för syster. De vann & nästa match skulle vara klockan 18:30, så vi åkte & våldgästade mormor & världens lyckligaste hund (jag förstår Challe, tänk att umgås med en pensionär i flera dagar!). Vi åt spaghetti & köttfärsås innan jag åkte hem & sov en halvtimme.

17:15 skjutsade Robin in mig till Frölunda på väg till träningen & jag åkte för att titta på syrrans match igen; vinst även denna gången & nu väntar lite mer handboll imorgon bitti. Jag klagar INTE - det är världens bästa sport !

Nu ska jag ta mig en bit mörk choklad med ett glas mjölk & sätta mig framför tvn. Idag ska jag vara töntig & titta på Harry Potter. Är man fortfarande barn så är man .. Kram !

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!