Sa Du Gränna ? ,.

Publicerat 2011-07-27 09:53:51
Nu har jag äntligen fått min morgonrunda efter 2 dagars vila ! Skönt ! Egentligen skulle jag träna nu innan jobbet - men mina armar & överkropp värker så att jag nog väntar med hantlarna tills på fredag (heldag på jobbet imorgon). Det känns lite segt, men sånt är livet :)

Här kommer bilder från Gränna - det blev en heldag med både denna polkagrisstad & sen Lager 157 på vägen hem. Mysigt ! Kram

Väl i Gränna så var vi super hungriga att äta var det första på listan ..
Dock var det det äckligaste jag ätit - nästan äckligare än pajen häromdagen ..
lika skeptisk var robin ..
- "Kan man få ny mat?"
PolkaPojkarna.
Gränna Knäcke.
Brunost får mig att tänka på min föredetta klasskompis; efter varje utekväll så blev detta natta-maten. haha !
Gränna muslin.

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!