Jag Är En Busy Woman.

Publicerat 2011-06-16 20:40:31
God kväll medborgare,

Idag känner jag mig sådär seriös som bara jag kan. Typ lite politisk. Hjärnan tänker bara på ekonomi, utgifter, inkomster, stadsproblem, utlandsproblem, Obama, Påven .. Ja, ni vet - så där super seriös helt enkelt. HA-HA, jag skojja bara ! Jag kan ju inte vara seriös, det borde ni veta.

Hela dagen idag har varit planerad till tusen, & därför gått väääldigt fort. Fast nu när jag sätter mig ner & tänker mig igenom dagen så inser jag att jag bara gjort 2 saker i princip; gym & bilskola. Tur att mamma ringde mig på vägen hem från det sistnämnda & frågade om jag ville övningsköra - där gick ytterliggare nästan 1 timme. Det är så roligt att köra bil & när jag väl lärt mig gasa, bromsa & fickparkera så är jag ju reda för körtkortet. Så grym jag kommer vara så behöver jag inte ens behöva köra upp. Dom borde bara ge mig kortet. Tänk vad skönt det hade varit ! Robin tror till och med på mig så mycket att vi nu kollar på bil att köpa till hösten - stackars kille, det är ju som att slänga pengar i sjön ..

& för er träningsintresserad så kan jag även säga att gympasset gick super :) Älskar att träna på det gymmet; dom har verkligen alla maskiner som jag vill använda. Bra !

Slänger upp lite bilder både från igår & idag; mest i matväg. Det får ni leva med. Ha en avkopplande kväll - nu ska jag mysa med Challe <3

Min fina mamma när vi åt lunch på Varbergs Kurort igår :)
SYND att man kom iväg 17 kg större; vilken underbar buffé !
Dagens lunch !
Jag har blivit tokig i bär & grädde (lite vaniljvisp) & riven mörk choklad !!
Ja, vem sa att man kunde lyxa till det för ofta ? Det är ju så gott !

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!