Mamma+Malin-KvällsMys

Publicerat 2011-06-05 21:19:48
Dagen före nationaldagen - vad gör alla ? Trots det underbara vädret så har folk sprungit som galningar i affären - många flera gånger under dagen. Underligt.

Jag & mamma har precis kollat på Solsidan (det måste komma en 3e säsong..), snackat skit & ätit plockmat. Massa mys ! Nu är det Slumdog Millionaire på tv & jag tror att det blir resten av min kväll. Imorgon står ledigheten inristat i mitt schema. En dag full av andetag, långsamma fotsteg & säckiga kläder som klär min kropp. Tänk att det kan vara så skönt att göra ingenting, eller att inte titta på klockan. Välkommen måndag.

skinka+salami, ostkuber, mango, smoothie, gurka, morötter, broccoli, blomkål, sharon, tsatsiki + jordgubbar ! Muuuums !

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!