Gå Bara Ut & Njut

Publicerat 2011-03-28 15:29:29
Åh, nu värker kroppen sådär gott som den ska göra efter ett härligt träningspass. Det blev 50 minuter styrka & sen 40 minuter spinning efteråt - härligt !

Jag tog mig en promenad genom stan när jag skulle ta mig hemåt - först då la jag märke till leendet på mina läppar. Hur kan man inte känna sig överlycklig när solen skiner ? Allting blir så mycket lättare & bättre då. Det är först nu man inser vilken mörk-depression man befunnit sig i under vintern. Uscha mig.

Jag har precis ätit 3 knäckemackor, en bit ugnspannkaka & sallad till lunch (rena muskelbyggarmaten, haha) & nu ska jag snart bege mig mot jobbet. Kommer inte äta förrän vid 9 ikväll så den lunchen behövdes vilket som :)
Yes, box - nu kör vi så det ryker !

& för min skull; ta er ut i solen ! Vi behöver alla solens strålar & vitaminer :) Kram !

Träning // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!