Dagens I-landsproblem ..

Publicerat 2011-05-24 10:25:35
God morgon !

Klockan 8 var det dags att gå upp idag. Jag satt & kollade bloggar tillsammans med Herr Kaffekopp till klockan slog 8:35 - då var jag i mina springskor & på väg ut genom dörren. Rundan gick hissnande bra & farten gick inte att klaga på. När jag känner att jag utvecklas så här mycket så surrar glädjen runt i kroppen.

När jag sedan kommer tillbaka & påbörjar min 5-minuters nedvarvning så börjar regnet droppa ner. Kan ni tänka er vilken tur jag hade som hann tillbaka innan ?
Det blev sen super frukosten på hembakat bröd (receptet får jag slänga upp under dagen - tänk om alla kunde ta del av denna kärleken !) med leverpastej, makrillfilé, ägg & kiwi.
Dagens I-landsproblem: När man har för många frukter i fruktskålen & det blir för jobbigt att välja ..

Nu ska jag bege mig till jobbet, kolla lite tider & sen handla nödvändigt ont såsom rakblad & Omega-3. Vi hörs sen & då ska ni allt få baka bröd !


Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!