KasslerLåda

Publicerat 2011-05-11 08:58:47
God morgon !

Jag vaknade lite väl sent idag så jag har inte haft någon extra tid att bara sitta & lägga i rätt växel för dagen.

För övrigt så har jag ju börjat cykla till jobbet som ni vet. 7 km dit & 7 hem - perfekt vardagsmotion. Idag blir det även lite styrka på gymmet våningen över jobbet innan jag cyklar hem - det var längesen & jag känner att det är dags.

Idag blir det medtagen lunchlåda som består av massa grönsaker, keso & kassler. Kassler var längesen - men oj, så gott man kan göra det ! Gratinerad kassler med ost & ananas i ugnen ? Det är glädje för smaklökarna.

Nej, nu ska vi borsta bort linfrön mellan tänderna & sen trampar jag iväg. Åh, vad jag älskar min cykel.
Kram !

I Australien var jag så himla duktig på att skapa fina, färgglada tallrikar - med olika rätter i stort sätt varje dag ! Jag får nog bläddra tillbaka lite i arkivet & hitta lite inspiration :)

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!