Positiva Dagen ,.

Publicerat 2011-10-17 15:58:47
Hej, hej, hej !

Trots en oövervinnerlig förkylning så är idag en bra dag ! Det är mulet, disigt, tråkigt & molnigt ute, men det gör ingenting, för ändå känns allting otroligt bra.
Jag har haft fin besök här på morgonen så det blev frukost med Robin's syster samt lite bak. Sen ringde telefonen & det var dags för en tur till jobbet. Efter någon halvtimme åkte jag vidare till Frölunda Torg för att köpa present till Robin's pappa som fyller snäppet under 50 idag & därför en sväng till hans jobb för att lämna av ett fint fat fyllt med nybakta kakor :)
Nu är jag hemma igen, med min kaffekopp & en lätt huvudvärk - så hur kommer det sig att jag inte är trött ?
Tåls att fundera på ! Dags att läsa lite i min nya bok innan det bär av till Göteborg som chaufför, sen föreläsning & lite träning on top. Bättre kan det ju inte bli ! Ha en skön dag !

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!