Min, Min, Min Dag ,.

Publicerat 2011-09-06 07:44:24
God morgon alla goa & glada !

Har ni märkt hur många som gör reklam för just KEXCHOKLADEN på bloggarna den här veckan ? Jag ser alla smaker från orginal & hallon till banan & blåbär - varför denna kexiga uppståndelse ?
Det är ju nästan så att man själv blir lite sugen, haha ;)

Idag är det tisdag den 6 september - tiden går bra fort - & det är ett grymt höstväder ute. Sol med mörka moln här & där, regn i luften & vindar som förstör frisyren.
Idag är även en av de dagarna om året som jag ska tillägna MIG. Jag ska bara vara & njuta av mitt eget sällskap. Göra det jag känner för lite & hinna med saker som jag kanske inte hinner göra annars :) Dagen skall börja med frukost i mitt eget sällskap inne i Kungsbacka & sen beger jag mig till bilskolan en liten stund & kör teori. Skotittande & jackor är också välkomna på listan tillsammans med en mängd av strosande & eventuella tankar på gym lite senare. Men idag ska jag bara vara jag & inte göra ett skit - hur låter det ? :) Uppdatering får ni ändå - bloggen har ju blivit en typ av besatthet på senare dar' .. ;)

Ha en härlig dag !

Ps. Vad är oddsen att det ska komma fläktgubbar & kolla igenom våran ventilationssystem just idag när det är min lediga dag ? Mellan 8-16 dessutom. Så man vet inte när de kommer. Gå runt naken hemma bör man inte göra iallafall .. Fast det gör väl ingen ... ? Eller .. ?

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!