Den Där Ljuvliga Snabbmaten ,.

Publicerat 2012-08-14 07:37:38
Då var det morgon igen! 
Jag tror jag tar varje morgon lite för given, & lika mycket för given att det aldrig regnar när jag trycker i mig kolhydrater kvällen innan för att kunna köra en bra runda morgonen därpå innan frukost. Idag regnade det dock inte, utan var en sån där otroligt skön vårig morgon med dagg i gräset & halvvarma solstrålar. Jätte skönt!
 
Det ska jobbas idag igen, men innan det ska jag äta frukost med en helt fantastisk arbetskamrat & sen träffa mamma & mormor för lite planering. Sen är det jobb hela eftermiddagen.
 
Dags för dusch - inga stackare ska få träffa mig helt svettig :) 
 
Ha en skön dag.
 
Världens bästa snabbmat på jobbet igår; majskyckling, keso, paprika, tomat & sallad. Plus 1 knäcke med ost & kaffe på det.

Kost // 1 kommentarer




John


Hej Jag heter John från Fooduel.com. Det är en plats där användarna röstar recept
1 till 10.

Det finns en rangordning av de bästa recepten och en profil med dina röstat recept. Varje recept har en länk till bloggen som tillhör receptet. På så sätt kommer du att få trafik till din blogg

Det är enkelt, snabbt och roligt. Det bästa fotot recept kommer att vara här.

Jag inbjuder dig att komma in, lägg till din blogg och ladda ett recept med en fin bild.

Vi skulle älska att du deltar med några recept som. Look Amazing!

Hälsningar

http://www.Fooduel.com

2013-02-23 21:02:08



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!