Livet Står Still ,.

Publicerat 2012-08-11 20:51:18
Jag är lite sådär sur för tillfället. Sur på livet. & sur på blogg.se - jag kan ju fortfarande inte mobilblogga? Så den här lördags kvällen ska spenderas framför hotmail ikonen & jag ska skriva ner ett sånt där riktigt sur-kärring-mail om hur jobbigt det är med förändringar. För det är det.
 
Hursomhelst, livet har lekt på sistone. Inte. Jag varnade er om min surhet - men ni fortsatte ändå läsa. Jag har varit så rastlös i kroppen & inte vetat vad jag ska göra, hitta på, åka, springa, stå, titta, prata eller vara. Det känns som om jag går & väntar på något men jag kan inte sätta fingret på vad. 
Vi var hos farmor i onsdags, där vi åt super god kycklingsallad + fruktsallad & fick se Sverige så till semifinalen, igår fick jag se dem vinna tack vare fina Rebecca som jobbade mina sista timmar - obeskrivligt. Nu är final-finalen imorgon mot Frankrike. Vi får väl se hur det går.
 
Här har ni lite bilder - jag ska hitta livs-inspirations-bilder :) Ha en skön kväll ! 
 
Gårdagens middag; räksallad. Plus äckligt bröd, äckliga riskakor & vidrigt godis.

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!