Första Rundan ,.

Publicerat 2012-07-09 10:30:52
Jag måste erkänna; jag hittar bara till Sälbacken i Slottsskogen, that's it. Jag visste inte ens att det var så stort som jag upptäckte imorse.

Det är härligt att börja dagen med en runda i 'skogen' med fåglar & människor som tränar på sina egna sätt. Det blev en snabb runda på 30 min & sen tog jag tillfället till att bekanta mig med området i en promenad. Det känns verkligen som om man är på semester någonstans utomlands - en härlig känsla.

Resten av dagen ska jag använda till att hämta lite saker som jag glömt hos mamma, fylla upp kylen, träna & köpa anteckningsblock - jag skriver på kaffefilter.

Nu blir det dusch & sen bär det av mot kusten!

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!