Grymt Pass #1,5 ,.

Publicerat 2012-07-20 22:23:50
Det är så mysigt med besök från familjen. Nu kom mamma, Flisen & nysövda Challe (tandsten) för att tjöta & bara vara en fredagkväll som denna. Jag tror vi alla kan komma bra överrens om att hallon + mango + grädde/hallonkesella kan vara det godaste någonsin.

Utöver detta har jag jobbat 6:30-15:30 idag. Meningen var att jag skulle ta ut en friskvårdstimme under dagen, men det var innan jag insåg att jag tagit med mig allt utom själva träningskläderna hemma. Bara att vänta tills dagen var slut - efter jobbet åkte jag in & körde ett av de bättre passen på länge på västra hamngatan (VH) vid Domkyrkan. Yes ! Den som väntar på något gott.

Nu ska det sovas - imorgon jobbar jag 9-14:30. Inte många timmar, jag vet, men vi har bara öppet 9:30-14 på lördagar under sommaren. Efter det blir det träning ! Träningsnarkoman. Tankarna finns på en löprunda imorgon bitti. Det hade varit skönt.

God natt !
Träning // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!