Grattis Mormor ,.

Publicerat 2012-06-28 20:43:03
Efter att ha gjort 120 snittar, 2 tårtor, ostbricka & agerat vin-upphällerska, så kan ni nu kalla mig legitimerad festfixare. Vilken härlig födelsedag den gamle fick igår med både tårar, skratt, kramp & solsken!
 
Idag har dagen bestått av löpning, gym, mat handling (när jag insåg att ingen skulle vara hemma & laga mat åt mig ikväll - ren skam att gå miste om en av mammas måltider med tanke på att jag snart flyttar!) & en del tv-tittande & dator-knappande - men så är det ibland; hjärnan står still & plötsligt gör man ingenting & klockan är snart 9. Planerna för ikväll blev inställda även om det innan var så otroligt viktigt, men så är det me't - till helgen blir det förhoppningsvis mer att göra :)
 
Nu står Charlie & hoppar högt bredvid - dags för promenad tycker han. Ha en skön kväll ! 
 

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!