GöteborgsVarvet 2012 ,.

Publicerat 2012-05-12 13:24:06
Sådär, nu är hon på benen igen! Jag gick till jobbet igår, körde ett litet mesigt pass, men som tog kål på mig direkt. Det var lite för tidigt för att gå ut - man lär sig av sina misstag! Nu blir det vila idag istället. Vi ska in & kolla på alla duktiga löpare som idag springer Göteborgsvarvet. Pinsamt nog har jag aldrig kollat på det förut. Kanske för att löpning började intressera mig först i Australien .... ?
En kompis startar i grupp 1a (han är fantastisk!) & sen har vi en tjej som startar 15:12 (ganska exakta tider?) - då har han nog kommit i mål. Så vi håller till vid start & mål helt enkelt :) Nästa år springer jag!
Jag kom precis på att ni skulle få receptet på den indiska grytan också. Det får bli ikväll - har lite små brådis nu. Ha en skön lördags eftermiddag!

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!