Gåva från Apoteket.

Publicerat 2014-07-04 22:40:02
Lillån sparkar och lever livet där inne i magen just nu. Man kan nästa tro att jag och Fredrick skapat Hulken. Kanske blir en fint namn till vår lilla tös?

Både Apoteket och Kronan delar ut små gåvor när man är gravid. Som små paket i strumpan innan tomten kommer. 
Jag har hämtat ett paket från varje (kronan beställer man på nätet och hämtar ut i butik, Apoteket kräver bara att du behöver bli medlem) och är nöjd över att iaf äga två nappar och två nappflaskor - sånt man antagligen skulle köpt på Statoil på väg hem från BB sen. Och sen bröst-pads. Äntligen hjälp mot mina läkande bröst och inte bara mer tvättmedel till mina bh-ar.. 
Så hämta, hämta!

Nu är det mer fotboll som gäller! På tv alltså. 





Graviditet // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!