Hej där v. 30!

Publicerat 2014-07-04 12:41:57
Det känns så himla overkligt. Att 3/4 av graviditeten har gått idag. Jag är liksom 75% in i att ha ett litet barn att ta hand om. 25% kvar tills jag och Fredrick kommer få sömnlösa nätter, blöjbytesskiften och koka nappflaskor, men också 1/4 kvar till världens mäktigaste kärlek. Jag längtar efter henne så mycket att det inte är klokt!
 
Nu är den lilla ca 40-41 cm lång och väger nästan 1,5 kg. Det börjar kännas att det ligger något där inne nu. Hon sparkar, rör och har sig mer än någonsin. Plus att hon väger lite grann vilket känns när jag blir kissig så fort jag rör på mig. Än är hon ju inte tillräckligt stor för att inte kunna slå runt, men det dröjer nog inte länge innan man bara känner rena sparkar och sen vips så är hon ute! 
 
Bara 10 långa veckor kvar.
 
Bild lånad från 1177.
 
 

Graviditet // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!