Sista dagen i v29.

Publicerat 2014-07-03 13:33:28
Idag är det alltså sista dagen jag är i v29. Om man tror ena appen det vill säga. Och hur är det ens möjligt?! Att ena appen säger att fredag är ny dag och den andra lördag - trots att båda har samma beräkningsdatum? Sjukt.
 
Hursomhelst så har jag firat med en bull-slinga. Ni vet en sån där som kommer i en centimetertjock skiva och som därför inte innehåller några kalorier. Den hinner ju avdunsta på vägen ner till magen.
Idag är jag antingen riktigt trött eller så ville den lilla prova på socker för en stund - för jag är så godissugen att jag går åt. Men jag vet att vi har glass hemma i frysen (Fredrick har dock semester så 100 är jag inte..) och att den kan få bli en liten efterätt idag. Eftersom jag skippade den igår. Den kan ju inte ligga där och ruttna. Det förstår ju vem som helst.
 
Annars är det torsdag idag, lillan har försökt tränga sig igenom magen ett par gånger och imorgon är det freeedag! Bara en veckas jobb kvar innan semester och Italien och all tid i världen att ägna åt min man, vår lilla och att boa i hemmet. När jag och mamma var på IKEA häromdagen så fick vi 1000:- i presentkort (som om hon inte köpt nog..!) att köpa saker som vi hade "glömt" haha. Så jag sitter och klickar mig runt på IKEAs hemsida för att hitta söta lådor och lite mer förvaringsmöbler att inreda hemmet med. Vi råkade också få med oss fel säng (den historien glömmer jag gärna - jag märkte det nämligen när hela sängen var ihopmonterad...!) hem så när vi bytte visade det sig att den nya (och finare!) sängen var 500:- billigare vilket betyder 500:- extra på presentkortet. Tack för det televerket!
 


 

Graviditet // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!